donderdag 9 december 2010

Lebber-Queen Poezie-Ozzy (door CopyCat)

Direct er overheen alweer mn tweede lebberpoezielog, omdat het kan en moet van wakkerNL Ochtendspits. Wie het heeft gemist kijke hieronder vanaf 8:12'55 of 1"45 in het filmpje. Dikke Price-winning lebber-Queen Ozzy van 10,3 kg met baasje Petra:
Get Microsoft Silverlight Bekijk de video in andere formaten.
Wat een mooie ogen en éminence grise vacht. En het onderstreept maar weer eens de stelling dat poezievrouwen altijd leuk, lief, intelligent en aardig zijn; maar pas wel op voor de nageltjes...
Na het nieuws en voor Ochtendspits de 'commercial' van Zalando schoenen. De Duitse internet-schoenenreus die sinds kort ook in Nederland actief is.

De 'commercial' is volgens mij een leuke variant op de prijswinnende Heineken-reclame met gillende mannen en vrouwen in hun respectieve in-loopkasten.
Leuke alternatieve invulling van Co's door-loopkast??
100 dagen retourrecht, Ro.. even snel een foto nemen en dan weer gauw ver weg met de Hoge Kerst-Hakken.. O help ze hebben ze niet in jouw maat....

Ook in dezelfde aflevering van Ochtendspits, vlak voor het nieuws  8:24'50 13"40, film-besprekingen met een trailer van de nieuwe 3D Narnia: warm aanbevolen door de Telegraaf-recensent.
Ook mooi 3D las ik: Rapunzel...
Het 3D-effect komt prachtig tot z’n recht in een scène waarin duizend lampionnen de donkere nacht in zweven.

5 opmerkingen:

  1. Ja dat dacht ik al... zal hij gecastreerd zijn..? dan verliezen mannen een belangrijk doel in het leven en blijft alleen nog de maag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kat de naam Mous geven... ;) Ik zou ook weigeren om muizen te vangen.

    Zilveren ballerina is mooi... maar overduidelijk geen degelijke Duitse kwaliteit.

    Maar we gingen dit jaar toch in goud-rood... wordt het weer eens tijd voor een redactievergadering? @Margreet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh, ik dacht dat ik gereageerd had vandaag. Blijkbaar niet, of ik heb één van de dertig stapjes overgeslagen om als niet bloggeraar te kunnen reaguren.
    Ik wilde zeggen dat ik het plaatje rechtsboven zo mooi vind, van die kerstman te paard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het hangt in de Kerstboom zie ik, grappig.

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik zie het nu pas... het is een CowBoy.. leuk @Margreet. Hangt je hele Kerstboom er mee vol.. ?

    Zal ik mijn all-over bloemenmotief Liv-overhemd aandoen.. of maakt het mij te bleek..
    Glaasje Glühwein bij minus 5 wil dan ook nog wel eens helpen...

    BeantwoordenVerwijderen