vrijdag 10 december 2010

Katten: Grote overwinning op de honden (door CopyCat)

Door onze speciale Poezie-verschlaggever CopyCat.

10 December 2010 (10-12-2010) gaat de Kattengeschiedenisboekjes in als de dag van de eclatante overwinning op de honden:
Honden... het schuim der samenleving, asociaal levend in groepen zonder rekening te houden met anderen, zoals de fijn besnorhaarde elegante katten.
Honden dat is synoniem voor Oerlelijk, Onbeschaafd, Slobberen, overal Spetteren Sproeien en andere Nattigheid, Grofbesnaard, Onhandig, luidruchtig Smakken, luidruchtig Blaffen en ander geluidsoverlast, Pitbullgedrag, Wolfsrudeltaktik, Misstanden, Illegaal doorfokken, Overtredingen, Opdringerig, Zelfzuchtig, Ongevraagd zonder toestemming besnuffelen, rijden en likken, Discriminatie van niet-honden, eigen Roedel eerst; kortom alles wat maar in de buurt dreigt te komen van onfatsoenlijk, primitief en onaangepast.


Al sinds mensenheugenis -en ver daarvoor- voeren de katten actie tegen deze nare evolutionaire misbaksels en het stelselmatig terroriseren van het weldenkende, elegante deel der samenleving.
Wat de partij van de dieren en supercat Thieme niet voor elkaar hebben gekregen, lukte onze nieuw Landbouwheld Henk Bleker binnen een paar maand:
De Honden gaat nu definitief allemaal aan de lijn... in het hok ... elektronisch huisarrest, met een enkelband... zonder uitzondering!!!
Een chip in het oor of waar dan ook... Zodat we de misstanden en het fokken van honden beter kunnen aanpakken.
Eindelijk gerechtigheid nu de kattensector de verantwoordelijkheid mag nemen. Een ander voordeel is dat de chip ervoor zorgt dat honden niet meer zo makkelijk hun excrementen kunnen achterlaten, en ook particuliere honden ermee beter kunnen worden opgespoord.



McDonald's copycats nieuwe Xmas-theme-style van RoCoco... de honden!!

Inclusief de Liquid-Gold belettering... ook allemaal een chip in het oor....Henk!

10-12-2010 Honden gevloerd, katten de broek aan !!

11 opmerkingen:

  1. Ik ben een kattenmens maar je bent hier wel erg negatief over honden CoW.
    Brrrr, wat een lelijke foto bovenaan.
    Ik neem het dus maar met een grote korrel zout. ;-)

    Als je de hondjes van Klaproos kent dan ga je vanzelf van honden houden. :-)

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi
    dat hondje bovenin is wel een boos hondje, máááááár een hondje is nooit boos van zichzelf, dat zijn meestal de verdiensten van een mens:-(((

    ik ben een honden katten en dierenliefhebber in het algemeen margreet,
    geen kwaad woord over welke dan ook, ehhh mugg vlooien en luizen is weer wat anders:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hond op de bovenste foto. Ik denk/hoop niet dat Bleker dat voor elkaar krijgt. Wordt een dure grap voor mij met drie honden en 5, 6, of misschien wel 7 nieuwe puppies op komst. Met een beetje geluk gaan de dames en heren kamerleden 4 weken met kerstreces en zijn mijn puppies verkocht voordat die wet in werking is.

    Het zal de schrijver van dit stukje niet verbazen dat ik gek ben op Oerlelijk, Onbeschaafd, Slobberen, Nattigheid, Grofbesnaard, Onhandig, luidruchtig, Pitbullgedrag, Wolfsrudeltaktik, Overtredingen, Opdringerig, Zelfzuchtig, Ongevraagd zonder toestemming besnuffelen, rijden en likken, onfatsoenlijk, primitief en onaangepast; gek op honden dus.
    Voeg er aan toe een ontroerende, enorme hoeveelheid liefde en genegenheid voor de baas, trouw en elke keer weer een enthousiast welkom als je thuis komt.
    Honden zijn heerlijke beesten.

    NB: bij mensen kan ik absoluut niet tegen smakken, slobberen, spetteren, ongevraagd rijden etc..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Psychoanalyse van de koude grond:

    Primo ego: @Marjan de solitaire poes.. netjes verzorgde vacht en deugdelijk oorbaar, fatsoenlijk en smetteloos, maagdelijk en eerbaar, proper en rein; wars van eigen en ander's lijfelijkheid.

    Alter ego: virtueel gemeenschapsmens Queen mother mlrt, de heimelijk bewonderde tegenvoeter van primo ego, die het liefst voortdurend in naakt&haarloos lijfelijk contact staat met breeding males ed en daarvan zwanger is of barende.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik nu keihard op de bevroren grond ga terugamateurpsychologiseren dan denk ik dat CoW's primo ego uiterst fatsoenlijk en eerbaar is, bij het verlegene af, een soort priemgetal.
    De virtuele CoW is wat losser, vrolijker, speelser en kijkt graag om zich heen naar online-echte en virtuele vrouwtjes.

    @Marjan vindt hij nauwelijks interessant, die kom je bij bosjes tegen, in de Hema bijvoorbeeld, degelijk ondergoed aan het kopen.
    De @nktmlrt daarentegen dat is hem weer net een graadje te erg. Die penetrante geur, dat opdringerige, dat schaamteloze dierlijke gedoe, dat schrikt hem af maar hij kan het niet laten af en toe even te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jawel, dezelfde moederhond, het vijfde nestje in drie jaar. Dit is echt de laatste keer. Nu wordt ze gesteriliseerd. Ze is zo klein en zo hitsig dat het niet te doen is om haar op het erf te houden als ze loops is. Dit keer hebben we er een klein hondje bij gelaten om te voorkomen dat ze zich weer liet bevruchten door een hond die twee of drie keer zo groot is als zijzelf.
    Ik zie er wel tegenop, winterpuppies, alle poep en pies in huis, geen stap zetten zonder dat je aan elke broekspijp minstens één pup hebt hangen.

    Ik begrijp dat het gelukt is om hem over te halen? Hebben jullie toen samen dit bloggerblog bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, @Marjan, je zit aardig goed.. met dat priemgetal, en verlegen eerbaar.
    Ik kijk niet echt veel naar online-echte vrouwen, nou ja even dan omdat de hormonen dat gebieden.

    Veel interessanter zijn idd de virtuele vrouwen, maar dat doe ik pas sinds een jaar. Daarvoor deed ik louter virtuele mannen.
    Vorig jaar om deze tijd had ik diepe geschokte crises bij de schaamteloos dierlijke masculien-agressieve nktmlrt.. maar de laatste maanden is dat minder... ik weet niet of dat aan mij ligt of aan een wat zachtere feminiene mlrt.

    Het leuke aan virtuele vrouwen is inderdaad, @Margreet, dat zij al heel snel toch die echte-online man in/aan/om de vingers willen hebben. Ik heb nog heel lang tegengesputterd en -gesparteld.. maar ja... de onverbiddelijke (crijt)broek hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet het goed. Ik vrees dat ze overleden is, de dierlijke m.a. mlrt, of misschien moet er een prins komen (type gespierde neger ajb) om haar wakker te kussen.

    En nog iets. Meerdere real life kennissen hebben mijn blog ontdekt of het url van me gekregen en ik heb een stel bloggers in het echt ontmoet. Heel leuk allemaal maar het, ik denk onvermijdelijke, gevolg is dat het bloggen milder wordt.

    Vorige week zat mijn oudste dochter netjes in de klas. De leerkracht vroeg waar de ballen van een olifant zitten. De leerlingen googelen en ja hoor de bovenste link is naar een blog van mij. Mijn dochter kreeg de slappe lach en één van haar klasgenoten raadde dat het mijn weblog was. Ze neemt haar klas of delen ervan weleens mee naar huis dus ze kennen me een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan nog wel gelukkig je oude logjes teruglezen, @Marjan. De cruise-control en nu ook de ballen van de olifant.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja... logs vind ik zo log... en berichten... zo officieel.

    BeantwoordenVerwijderen