zaterdag 6 november 2010

Cowboy, my little Romeo

RoCoco is voornemens om een vaste rubriek 'Hunky Cowboys' op te nemen op de bespreeklijst van de aanstaande RoCoco-redactievergadering; die, zoals immer, bezielend wordt voorgezeten en met straffe hand geleid door de RoCoco-hoofdRodacteur annex Rorrector.
Zo af en toe zullen er ook teksten of poëzie in de Engelse taal worden gepubliceerd zoals nu bijvoorbeeld met een poëtische liedtekst en lyrics:
When i see you
Shiffer and Shake
i wanna be the one for you
your me hero but not on a horse
let me be the one for you


Met de bijbehorende muziekjes:
 
and everytime i'm looking to you
i'm hoping you will look at me to
and everytime i'm dreaming of you
I'm hoping that my dream will come true
and everytime i'm seeing your smile
you make me wanne smile at you to
and everytime my heart goes wild
i'm hoping that my dream will come true

En zo af en toe zal Co persoonlijk toezien op het in evenwicht houden van de gepubliceerde man-vrouw verhouding en een eigenhandig handpicked handsome hunky Cowboy opnemen voor het talrijke vrouwelijke RoCoco-lezerspubliek.
En wie rijdt daar op z'n paard door de prairie?
Dat is cowboy Billie Boem, door de boeven zeer gevreesd (maar niet door Martha Jane Cannary)
Er is nooit in 't Wilde Westen een cowboy geweest
Die zo dapper was als cowboy Billie Boem! Hiep hoi!
Van je hotsie knotsie knetter, van je jippie jippie jee
Maar het paard werd zeer vermoeid, en het wou niet langer mee
Maar hij moest de boeven vangen, dus nam hij een ander beest
En nu gaan we zelf bedenken wat voor beest dat is geweest.

10 opmerkingen:

  1. Is gecorrigeerd Ro de corrector; ik dacht dat gaat ongemerkt automatisch, net als vroeger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee Ro, maar die drie linker treinenplaten nog wel. De hondekop ben ik kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een mannelijk element, stoere Cowboys!
    Grappige video met een lekker ritme.

    Een hele leuke jeugdfoto CoW, ik heb hem al eens gezien op je oude blog.
    Cowboy Billie Boem, stoer hoor.
    Dat andere beest? Een ander paard natuurlijk!

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ja het volgende Cowboy-logje met foto zit al in de steigers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is dat de hondenkop een mooie trein is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie paard rijdt hoeft niet automatisch van cowboys te houden Margreet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zonder paard, maar met tent!

    Mat'54 was een heel mooie trein, Truus, dat ben ik met je eens.. Destijds nog gespeld als hondekop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelezen, maar ik weet niet precies wat ik hier nou op moet zeggen. Laten we het houden op groeistuipjes.

    BeantwoordenVerwijderen