zaterdag 27 september 2014

Kugelrund und sehr Gesund

Kürbis! Herbstzeit!

 => Kürbiszeit, -fest, -wochen!

Kürbissorten - kleine Kürbis-Kunde Butternut-Kürbis Gartenkürbis Hokkaido-Kürbis Muskat-Kürbis "Ufos" Spaghetti-Kürbis Den Türkenturban - oder Bischofsmütze -
Kürbis kan overal in en door, maar niet met koko in een kokopoposo?
Liefst nuttige men de Kürbis in romantische Umgebung in een Perle im Tal wo Romantik  in der Luft liegt.

Wat geeft het zoal nog meer in Baden - Württemberg?
Köhlerschildkröte (Chelonoidis carbonaria)
Heidelberger Romantik van Carl Philipp Fohr of van Rottman of van Koester?

Een romantisches Monddicht im Chinesischer Luisenparkgarten van Manfred Durniok?


Vergeet niet de Kürbissen im Eingangsbereich!

12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. was dubbelle reactie pp
      Heb je dit weekend weer poposo gegeten? pp

      Verwijderen
    2. Nee, zag wel een hele mooie p&e bij de AH in het schap liggen.

      Verwijderen
    3. Bio? Die van mij komt van Marqt pp

      Verwijderen
  2. Ach..een pompoenlog.. ik heb nog een mooi klein exemplaar liggen pp
    Ik dacht even dat die onderste foto Praag was... Die Köhlerschildkröte zijn langzaam he..die moet je niet door de lucht laten vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij staat hij er al een week op pp al weet je dat hier nooit pp
      Mooi hé, ietsje kleiner dan Praag maar wel bijna net zo mooi, daardoor wat knusser en romantischer pp
      Die KoSKroos kunnen heel goed vliegen hoor in een vliegtuig pp

      Verwijderen
    2. Nou ik denk dat ie er nog maar pas staat hoor pp
      Ja heel mooi, en goed bereikbaar met de trein. Je weet nooit of zo'n beestje het overleeft he, de luchtdruk is heel anders hoog in de lucht..hebben ze eigenlijk oren??

      Verwijderen
    3. Vorig weekend vele malen tevergeefs op tblog naar nieuwe comments gezocht pp
      Volgens de KLM kan het wel, dieren in het ruim vervoeren.

      Verwijderen
    4. ach wat weer een teleurstelling pp Ik kom niet veel meer op de blogs, ik krijg ook nog zelden reacties pp

      Verwijderen