donderdag 19 november 2009

Mijn eerste Romans



Hoi Oligoi Hall of Fame

Voor Assyma:

                                       Sorry lieveling, het is allemaal zelfbevrediging.
Voor cole:
                                       Gaan gemakzuchtig simpel; komen moeizaam lastig.
Voor Bob & OZ:

                                       Hoe Sint OZ Bob’s emigratiedepressie verzond.
Voor Molo & M!:

                                       Sorry Max, het is allemaal eigengeilheid.
Voor Marjan en Margreet (Quote):

                                       Liever moeizaam lastig, dan gemakzuchtig simpel.
Voor Thamara:

                                       One night standjes van naakte paspopman.
Van Assyma:

                                       boos?, hê ik?, op jou?, waarom?
Van Marjan:

                                       De demonen zijn naar binnen gekropen.
Van Marjan: 

                                       Sexy stem voor een groene gaswolk.

19 opmerkingen:

  1. Ach onze kleine horige heeft een eigen blogje. Wat lief.


    alleen kan ik hier niet met mijn eigen url reageren grrrrr...



    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Assyma, 'tis nog niet zo lang hoor..
    Charmante foto, dank...

    Eh.. moet ik erruguhs een vinkie aanzettuh ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo, snel gevonduh..

    Ano

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tword zo net een echt blog, maar nu weer snel aant werk voor OZ schoonheidsbad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja zo. wat ben je toch ongelooflijk snel van begrip
    vind je zelf niet dat je best meer kan dan schoonheidsbadjes maken voor ontevreden columnisten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Assyma, wat een moeilijke vraag voor een horige.

    Ik moet al datgene kunnen om de ultieme Fantasy-Island droom van mijn lieve meesteres OZ in stand te houden.
    Je mag best weten dat het soms best moeilijk is. Een horige staat in huize OZ ver beneden de poezen.

    OZ heeft ons hier (nog) niet ontdekt, maar zij controleert ook niet alles zo nauwgezet als u.

    Als ze ons hier ontdekt breekt natuurlijk wel de hel los.

    Heeft u ook Fantasy-Island dromen?
    Ik ben ook wel aardig goed in het buiten de deur chaperonneren van dames die naar louche mannen als de antichrist willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, op deze manier raak ik al snel buiten beeld natuurlijk. Niemand die me wat vertelde, me uitnodigde, op een lijstje zette of wat ook.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, jij bent Appie dus.

    Je moet er wel bijblijven he.(is dit ook een roman?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Appie, heb je je romans wel ingezonden? Ik zag nog niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van mij wel, zei zij bescheiden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Margreet, gepubliceerd bedoel je.
    Tja.. niente.. gewogen..
    Mené Mené Tekèl Ufarsin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Margreet'
    voordat jij míjn horige een flinke veeg uit de pan geeft, zou je dat dan eerst met mij willen overleggen?

    Of met OZ?
    maar val haar maar liever niet lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grrrrrrr...waarom moeten mijn woorden eerst geverifieerd worden?
    Je speelt inderdaad vals. Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee Assyma, ik kan zelf goed beoordelen of iemand vals speelt hoor. Ik overleg dat niet.
    Ik vind het hier ook zeer irritant reageren, dus ik hou het voor gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk kijk, krijgt er nog één last van divagedrag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ja zeg.. vind ik jullie hier zo... haha. nu ga ik pas linkjes leggen die ik niet begreep op logjes..pffff had het ff gezegd ;))

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja Tham, we moeten het allemaal zelf uitzoeken hoor. Bijblijven he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ik hier schreef over tegenbezoek brengen was cynisch bedoeld! Ik merk dat het onder veel bloggers wel zo werkt, of dat het een soort gewoonte is geworden. Ik gruw daarvan. Ik hou van echtheid, ik dacht dat mensen me kenden. Blijkbaar is dat niet zo. Ik ben diep teleurgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen